Direktlänk till inlägg 3 september 2009

Lyckan i mig

Av Olofsson - 3 september 2009 00:00

Ja, som jag nyligen uppdaterade Facebook med: Skit kommer i klumpar, men lycka likaså: Sitter och lyssnar på Stephen Lynchs nya, Foffe ringer och berättar att All Shall Perish tillsammans med massa andra bra band kommer till Stockholm i vinter (♥ ). Strax därefter ringer ENS och ber om en intervju :'D

Ja, att man inte bara begår självmord i sin eufori? Ne, vi skiter i det; för nu ska jag ner till stan.



Vill även påminna alla om min piercingverksamhet som inte har gått så bra på sistonde... JAG FINNS KVAR!

Hör av er om ni vill ha ett hål fyllt!

Ja, alltså... Ett nytt hål


Eller? ;)

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olofsson - 13 maj 2010 23:40

Start with a cage containing five monkeys.Inside the cage, hang a banana on a string and place a set of stairs under it. Before long, a monkey will go to the stairs and start to climb towards the banana. As soon as he touches the stairs, spray all of...

Av Olofsson - 14 december 2009 15:37

Om man provocerar tillräckligt många människor får man provision! ...

Av Olofsson - 30 oktober 2009 02:50

Skrev en låt idag: Darker than Black. En total jävla plagiat-låt som endast innehåller text från en serie som heter just Darker than Black. Verserna är kopierade rakt av från avsnittsnamnen och den är mysig :) Hursomhelst så går det jättebra med...

Av Olofsson - 16 oktober 2009 12:04

Älskling, du är hela mitt liv Synd att jag är självdestruktiv ...

Av Olofsson - 28 september 2009 00:09

  ...du vet den där känslan man har direkt efter att man har gråtit? Huvudet känns tjockt, man har svårt att tänka, man hamnar liksom i ett sorts djuriskt tillstånd - det psykologin kallar för Detet. Man handlar enbart utefter egen överlevnad. Inge...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards